Algemene voorwaarden

1. Verzending van bestelde goederen geschiedt binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van betaling. Indien bestelde goederen niet op voorraad zijn, kan van de levertijd afgeweken worden. De Moriaantjes zullen er dan alles aan doen om de artikelen die niet in voorraad zijn binnen 30 werkdagen te versturen.

2. Ruiling geschiedt alleen als de door de klant ontvangen goederen, binnen 14 dagen na verzenddatum door de Moriaantjes zijn terug ontvangen, en zijn vergezeld van de originele pakbon. Tevens moeten de goederen  en de pakbon in perfecte staat en onbeschadigd zijn. Mocht de klant hier niet aan voldoen, dan behoeven de Moriaantjes geen ruiling toe te staan.

Ruiling is een andere maat kiezen van hetzelfde artikel, bij ruiling voor een ander artikel worden er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.

In rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.

3. Klachten: indien een artikel beschadigd is moet dit binnen 10 dagen gemeld en binnen 10 dagen terug gestuurd worden. De Moriaantjes zullen dan kosteloos hetzelfde artikel in goede staat opnieuw versturen. Op 2de hands kleding en schoenen is het niet mogelijk daar wij geen 2de exemplaar hebben of hebben gehad.

4. Mocht er een ander artikel gekozen worden, dan zijn daarover verzendkosten verschuldigd.

5. Mocht om bepaalde redenen de Moriaantjes niet in staat zijn een item te leveren, zullen de Moriaantjes ten alle tijden het betaalde bedrag voor het betreffende item direct terug betaalbaar stellen aan de klant. Op 2de hands kleding en schoenen is het niet mogelijk daar wij geen 2de exemplaar hebben of hebben gehad.

6. Extra verzendkosten in verband met creditering, ruiling komen altijd voor rekening van de klant.

7. Creditering aan klant geschiedt alleen als de door de klant ontvangen goederen, binnen 100 dagen na factuurdatum door de Moriaantjes terug ontvangen zijn, en vergezeld zijn van de originele pakbon. Tevens moeten de goederen in perfecte staat en ongebruikt zijn. Mocht de klant hier niet aan voldoen, dan behoeven de Moriaantjes geen creditering toe te staan.

8. De beoordeling van het feit of de goederen ongebruikt en in perfecte staat zijn, ligt volledig bij de Moriaantjes.

9. De Moriaantjes behouden het recht de extra verzendkosten voortkomende uit ruiling en of creditering van geleverde goederen, via de eenmalige machtiging te incasseren, indien bankgegevens bekend zijn of achterhaald kunnen worden.

10. Goederen blijven volledige eigendom van de Moriaantjes totdat het totaal verschuldigde bedrag met betrekking tot de geleverde goederen voldaan is aan de Moriaantjes.

11. Een aantal door de Moriaantjes bepaalde goederen kunnen o.a. vanwege hygienische redenen niet geretourneerd, geruild of gecrediteerd worden, welke dit zijn ligt volledig ter oordeling bij de Moriaantjes. In de meeste gevallen wordt dit aangetoond door een markering (sterretje) voor een productomschrijving op de factuur (m.n.  oorbellen, bepaalde kledingstukken etc.)

12. De Moriaantjes zijn niet aansprakelijk voor lichamelijk letsel of ander letsel  die door geleverde goederen bij een persoon, ding of dier aangericht worden of kunnen worden.

13. De Moriaantjes behouden zich ten allen tijde het recht prijswijzigingen door te voeren. Vermelde prijzen in catalogus en website (www.mariamoria.nl /com en moria.myonline.store) zijn onder voorbehoud van fouten en prijswijzigingen. Klanten kunnen zich geen rechten ontlenen aan prijsstelling in door de Moriaantjes uitgebrachte catalogussen en websites als www.mariamoria.nl  

14. De Moriaantjes behouden zich ten alle tijden het recht om een bestelling en bijbehorende levering of klant te negeren, zonder daarvoor een motief of aanwijsbare redenen te overleggen.

15. De Moriaantjes zijn niet aansprakelijk voor het verloren gaan van goederen bij de verwerking en levering van een bestelling door een derde partij (derde partij zou bijvoorbeeld kunnen zijn de TNT).  

16. Indien een bestelling in meerdere zendingen verstuurd wordt, zal de klant hiervoor geen extra verzendkosten betalen. De Moriaantjes zullen daarom bijna altijd een bestelling versturen zodra alle artikelen in 1 keer tezamen verstuurd kunnen worden.

17. 1 catalogus wordt per adres gratis verstrekt. De Moriaantjes behouden zich het recht hiervan af te wijken, zonder daarvoor een motief of reden te overleggen.

18. Foto’s en afbeeldingen in de catalogus en website www.mariamoria.com of moria.myonline.store van de Moriaantjes zijn eigendom van de Moriaantjes. Het kopiëren en/of nadrukken hiervan is ten strengste verboden en strafbaar. Indien men zich hieraan schuldig maakt zal strafrechtelijke vervolging plaats vinden.

19. Crediteringen / terugbetalingen: 

- Betalingen vooraf via I-deal, bankoverschrijving en rembours (rembours = contant betalen aan postbode, enkel in Nederland mogelijk) ontvang je je terugbetaling met 15 dagen na verwerking je opdracht/retour.

- Betaling per creditcard, je creditering ontvang je op je creditcard afschrift wat doorgaans 1 x per maand verstrekt wordt door de creditcard maatschappij.

20. Artikelen in de uitverkoop en / of afgeprijsde artikelen met een kortingspercentage van meer dan 15%  kunnen geruild en/of gecrediteerd worden. Echter bij ruiling moeten wel opnieuw verzendkosten worden betaald.

21. Bestelling uit Nederland boven €75,- ontvangt een korting op de verzendkosten, dit geldt enkel voor internet-bestellingen en is dus niet toepasbaar op: telefonische, post en/of fax bestellingen.

22. Je persoonlijke gegevens worden bewaard en worden niet beschikbaar/verkoopbaar gesteld voor derden.

23. Bij de dagspecial / dagaanbieding wordt bij ruiling geen korting verstrekt en ook geen gratis verzendkosten gegeven. Korting en gratis verzendkosten is dus enkel van toepassing voor de dagspecial bij aankoop, Bij ruiling vervalt korting op artikel en verzendkosten worden berekend.

24. Bij de actie 3 halen, 2 betalen. Of 4 halen, 3 betalen etc. geld: als je een artikel gecrediteerd wilt hebben, wordt altijd de waarde van het gratis ontvangen artikel in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

25. Tegoeden die ontstaan zijn door niet leverbare artikelen, zijn altijd in geld terug opvraagbaar. Indien klanten binnen 2 weken geen gehoor geven aan het verzoek om bankgegevens te verstrekken of een andere keuze te maken, zetten de Moriaantjes de tegoeden om in Tegoed. (dit is een tegoed dat je online kunt inzetten bij je volgende bestelling).

26. Zakelijke klanten (bedrijven) die een bestelling plaatsen, hierbij is het retourrecht niet van toepassing.

27. Annuleren van je bestelling. Als je nog niet betaald hebt, dan kun je te allen tijde je bestelling annuleren door een mail te sturen naar de Moriaantjes op info@mariamoria.com . Let op NL en COM. Dit is duidelijk hier aangegeven. Producten kunnen niet altijd gecrediteerd worden als u het foutieve e-mail adres schrijft omdat we dit namelijk niet zien of te zien krijgen.

Als je wel al betaald hebt, gewoon een email sturen naar info@mariamoria.com en hierbij je klantnummer en wat je wilt annuleren, dan regelen wij de rest.

Oh ja en als je echt wat vertelt over je bestelling en waarom je wilt annuleren.

 

We hopen dat we je voldoende hebben geïnformeerd en dat alles duidelijk is. Als je akkoord gaat met de voorwaarden kun jij je bestelling plaatsen en genieten van je vreselijk leuke aankoop.

 

Veel shop plezier.

De Moriaantjes Marianne & Maria

1. Verzending van bestelde goederen geschiedt binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van betaling. Indien bestelde goederen niet op voorraad zijn, kan van de levertijd afgeweken worden. De Moriaantjes zullen er dan alles aan doen om de artikelen die niet in voorraad zijn binnen 30 werkdagen te versturen. Mocht dit onverhoopt niet lukken nemen de Moriaantjes contact met u op. U mag altijd zelf ook contact met de Moriaantjes opnemen.
2. Ruiling geschiedt alleen als de door de klant ontvangen goederen, binnen 10 dagen na verzenddatum door de Moriaantjes zijn terug ontvangen, en zijn vergezeld van de originele pakbon. Tevens moeten de goederen en de pakbon in perfecte staat en onbeschadigd zijn. Mocht de klant hier niet aan voldoen, dan behoeven de Moriaantjes geen ruiling toe te staan.
Ruiling is een andere maat kiezen van hetzelfde artikel, bij ruiling voor een ander artikel worden er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.In rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.
3. Klachten: indien een artikel beschadigd is moet dit binnen 7 dagen gemeld en binnen 10 dagen terug gestuurd worden. De Moriaantjes zullen dan kosteloos hetzelfde artikel in goede staat opnieuw versturen. Op 2de hands kleding en schoenen is het niet mogelijk daar wij geen 2de exemplaar hebben of hebben gehad.
4. Mocht er een ander artikel gekozen worden, dan zijn daarover verzendkosten verschuldigd.
5. Mocht om bepaalde redenen de Moriaantjes niet in staat zijn een item te leveren, zullen de Moriaantjes ten alle tijden het betaalde bedrag voor het betreffende item direct terug betaalbaar stellen aan de klant.
6. Extra verzendkosten in verband met creditering, ruiling komen altijd voor rekening van de klant.
7. Creditering aan klant geschiedt alleen als de door de klant ontvangen goederen, binnen 10 dagen na factuurdatum door de Moriaantjes terug ontvangen zijn, en vergezeld zijn van de originele pakbon. Tevens moeten de goederen in perfecte staat en ongebruikt zijn. Mocht de klant hier niet aan voldoen, dan behoeven de Moriaantjes geen creditering toe te staan.
8. De beoordeling van het feit of de goederen ongebruikt en in perfecte staat zijn, ligt volledig bij de Moriaantjes.
9. De Moriaantjes behouden het recht de extra verzendkosten voortkomende uit ruiling en of creditering van geleverde goederen, via een betaalverzoek te incasseren. U word verwacht aan deze regel te voldoen tenzij er een eenmalige machtiging is afgegeven.
10. Goederen blijven volledige eigendom van de Moriaantjes totdat het totaal verschuldigde bedrag met betrekking tot de geleverde goederen voldaan is aan de Moriaantjes.
11. Een aantal door de Moriaantjes bepaalde goederen kunnen o.a. vanwege hygienische redenen niet geretourneerd, geruild of gecrediteerd worden, welke dit zijn ligt volledig ter beoordeling bij de Moriaantjes. In de meeste gevallen wordt dit aangetoond door een markering (sterretje) voor een productomschrijving op de factuur (m.n. oorbellen, bepaalde kledingstukken etc.)
12. De Moriaantjes zijn niet aansprakelijk voor lichaamlijk letsel of ander letsel die door geleverde goederen bij een persoon, ding of dier aangericht worden of kunnen worden.
13. De Moriaantjes behouden zich ten allen tijde het recht prijswijzigingen door te voeren. Vermelde prijzen in catalogus en website (www.mariamoria.nl /com en moria.myonline.store) zijn onder voorbehoud van fouten en prijswijzigingen. Klanten kunnen zich geen rechten ontlenen aan prijsstelling in door de Moriaantjes uitgebrachte catalogussen en websites als www.mariamoria.nl
14. De Moriaantjes behouden zich ten alle tijden het recht om een bestelling en bijbehorende levering of klant te negeren, zonder daarvoor een motief of aanwijsbare redenen te overleggen.
15. De Moriaantjes zijn niet aansprakelijk voor het verloren gaan van goederen bij de verwerking en levering van een bestelling door een derde partij (derde partij zou bijvoorbeeld kunnen zijn de TNT). Verzekering hiervoor is mogelijk, meerkosten zijn de kosten die PostNL of andere diensten aanbieden en worden aangehouden.
16. Indien een bestelling in meerdere zendingen verstuurd wordt, zal de klant hiervoor geen extra verzendkosten betalen. De Moriaantjes zullen daarom bijna altijd een bestelling versturen zodra alle artikelen in 1 keer tezamen verstuurd kunnen worden.
17. 1 catalogus wordt per adres gratis verstrekt. De Moriaantjes behouden zich het recht hiervan af te wijken, zonder daarvoor een motief of reden te overleggen.
18. Foto’s en afbeeldingen in de catalogus en website www.mariamoria.nl/ .com of moria.myonline.store van de Moriaantjes zijn eigendom van de Moriaantjes. Het kopiëren en/of nadrukken hiervan is ten strengste verboden en strafbaar. Indien men zich hieraan schuldig maakt zal strafrechtelijke vervolging plaats vinden.
19. Crediteringen / terugbetalingen:
- Betalingen vooraf via I-deal, bankoverschrijving gemaakt, dan ontvangt u een terugbetaling binnen 15 dagen na verwerking je opdracht/retour.
20. Betaling per creditcard, je creditering ontvang je op je creditcard afschrift wat doorgaans 1 x per maand verstrekt wordt door de creditcard maatschappij.
21. Artikelen in de uitverkoop en / of afgeprijsde artikelen met een kortingspercentage van meer dan 15% kunnen niet geruild en/of gecrediteerd worden. Echter bij ruiling moeten wel opnieuw verzendkosten worden betaald. Neem vooraf contact op via 0031646404548
22. Er wordt geen minimum bedrag gerekend voor wat men moet bestellen op www.mariamoria.nl
23. Je persoonlijke gegevens worden bewaard en worden niet beschikbaar/verkoopbaar gesteld voor derden.
24 Bij de dagspecial / dagaanbieding wordt bij ruiling geen korting verstrekt en ook geen gratis verzendkosten gegeven. Korting en gratis verzendkosten is dus enkel van toepassing voor de dagspecial bij aankoop, Bij ruiling vervalt korting op artikel en verzendkosten worden berekend.
25. Bij de actie 3 halen, 2 betalen. Of 4 halen, 3 betalen etc. geld: als je een artikel gecrediteerd wilt hebben, het in overleg met de Moriaantjes gaat. Op acties en kortingacties mag men geen goederen ruilen tenzij in overleg als dit over een andere maat gaat. De Moriaantjes hebben de rechten hierop en maken de beslissingen hierover.
26. Tegoeden die ontstaan zijn door niet leverbare artikelen, zijn altijd in geld terug opvraagbaar. Indien klanten binnen 2 weken geen gehoor geven aan het verzoek om bankgegevens te verstrekken of een andere keuze te maken, zetten de Moriaantjes de tegoeden om in Tegoed. (dit is een tegoed dat je online kunt inzetten bij je volgende bestelling).
27. Zakelijke klanten (bedrijven) die een bestelling plaatsen, hierbij is het retourrecht niet van toepassing.
28. Annuleren van je bestelling. Als je nog niet betaald hebt, dan kun je ten alle tijden je bestelling annuleren door een mail te sturen naar de Moriaantjes op info@mariamoria.nl. Let op NL en COM. Dit is duidelijk hier aangegeven. Producten kunnen niet altijd gecrediteerd worden als u het foutieve e-mail adres schrijft omdat we dit namelijk niet zien of te zien krijgen.
29. Als u wel al betaald heeft, kunt u gewoon een email sturen naar info@mariamoria.nl en hierbij uw klantnummer vermelden en vertellen waarom u wilt annuleren, dan regelen wij de rest.
30. nogmaals ter informatie voor u. Artikelen waarop korting is gegeven mogen niet geruild of geretourneerd worden.

We hopen dat we je voldoende hebben geïnformeerd en dat alles duidelijk is. Als je akkoord gaat met de voorwaarden kun t u een bestelling plaatsen en genieten van uw vreselijk leuke aankoop.

Veel shop plezier.
De Moriaantjes Marianne & Maria



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2019 - 2020 MariaMoria.nl | sitemap | rss